Your story will heal you.

Sitter och dricker kallt tea. Teasaft! Tja, det funkar liksom.

Jag håller på att samla kraft inför min cykeltur till stora Tesco. Ska åka dit med en packpackryggsäck och se sådär..tjusig ut. Jag måste fylla upp mitt och Olivias juice-making-förråd som legat tomt i en(plus) vecka nu!

Min kropp skriker efter nyttigare grön mat igen. Igen ja. Jag är periodare, it seems ;)
Jag ska köpa massa rawfood, cause it makes me happy. Jag blir literally helt depp när jag går utan. Och jag pratar nyttig mat nu hah! Började låta som nåt helt annat.

Okej. Hejdå!

Mitt nyvakna troll!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Hennes hår är så fint!

2014-02-17 @ 12:31:57
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: fotografvesna.se

finaste tjejen! :) ..

ja ha börjat föredra att äta rawbites framför sötsaker, och som ett mellanmål innan lr efter gymmet... men hur gör du när du köper nyttig mat o raw, köper du bara ekologiskt? .. ja blandar lite, ekologiskt är så dyrt här... men sen undrar ja om de räknas att man äter raw när de inte är ekologiskt? ..

Svar: Vi har inte raw bites här, men dem ser jättegoda ut!! Vi har ett par liknande som är helt okejgoda :) Njaa jag försöker verkligen köpa allt organic, men det blir ju dyrare ja!! Jag brukar välja organiskt på dem frukter & grönt som är värst besprutade. Tillexempel tomater, bananer och äpplen. Men ja, jag blandar också pga pengar. Men allt är raw bara det kommer från naturen/plantan :D Känner du skillnad i kroppen?? :*
Trees

2014-02-17 @ 19:35:07
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: fotografvesna.se

Aaaah... Jag har blivit beroende utav bananer haha. tycker bara det är så tråkigt att de ska vara sååå dyrt... nu på bananer är de inte stor skillnad, kanske 5kr/kg skillnad, men på gurka så kan de skilja 30-40 kr. Jaaa.. men speciellt me mitt illamående... tycker ja mår mkt bättre sen ja börjat me de... visst de kommer ibland, men inte lika ofta som innan och varar inte lika länge

2014-02-17 @ 21:24:59
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...