Lottar ut två MayBeauty ansiktsmasker!

Jag lottar ut 2 ansiktsmasker ifrån maybeauty.se

Masken ska sitta på i 30-45 minuter tills den blir helt torr. Man drar sedan av den i ett, genom att röra på käkbenet. Ansiktsmasken rensar porer, renar huden och lämnar en len och fräsch feeling efteråt. 
Penseln som följer med är väldigt mjuk den också :)

Så, det är bara att skiva lite kort varför du vill ha detta, så skickar jag iväg paketet till vinnaren i helgen.

Ps. Den är inte testad på djur.

 
- GRATTIS till Arlene!!
Kontakta mig på [email protected] med din adress :) 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag vill vinna.!
För att... jag gillar att vinna och för att det är dags att försöka fräscha upp fejjat lagom till våren.! :P
*hoppas hoppas*

2014-02-06 @ 15:55:46
URL: http://lovelygirls.blogg.se
Postat av: felicia

jag är för lat för att orka åka och köpa själv efter jobbet hehe

2014-02-06 @ 16:21:07
Postat av: Daniella 🌙

haha åh, jag vet inte om jag vågar. egentligen. testade en sån där svart gummi som drog av varenda minsta lilla fjun... men ja, en gång till får man väl testa om man vinner, kanske hittar en ny favvo x)

2014-02-06 @ 16:47:35
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: emilia

Har provat ett 10tal ansiktsmasker men alla torkar ut min hud, men det här märket har jag inte testat innan, därför vill jag vinna!

så även om jag inte vinner så ska den provas. tack för tipset.

2014-02-06 @ 20:23:59
Postat av: Mikaela

Acne remover? Jag testar allt som går för att få en fin fejja. Så jag skulle jätte gärna vilja testa den här för och se om den funkar. Tackade precis nej till roaccutan för att det var så många bieffekter, men känns som om jag testat allt.

Lycka till till mig :D

2014-02-06 @ 20:26:30
URL: http://mikaela.o%40live.com
Postat av: Anna S

Jag vill vinna för att jag är sjukt nyfiken på om en sådan mask verkligen fungerar. Och gör den det hoppas jag att jag blir snyggare än vanligt när jag använt den, thihi :)

2014-02-06 @ 21:46:38
Postat av: Arlene

Skulle jättegärna vilja ha en ansiktsmask - min hy har blivit dålig efter att ha börjat på ett jobb på järnvägen, som kan bli väldigt stressigt och att komma hem till två underbara men hyperaktiva barn skulle det vara skönt att slappna av med en härlig ansiktsmask. Kramar

2014-02-06 @ 22:06:58
Postat av: Nicole

Har precis skrivit klart min åttonde tenta på två veckor. Helt slut och mitt ansikte är katastrof efter att ha suttit med huvudet i händerna och pluggat sen jul. Pluggar till jurist på King's College här i London, så vore kul att för en gångs skull kunna unna sig en bra ansiktsmask! Kram!

2014-02-07 @ 00:51:45
Postat av: Helena

Jag skulle gärna vilja vinna. Skulle vara spännande att dra av masken. Kanske blir jag vacker.

2014-02-07 @ 13:44:47
Postat av: Arlene

Ååååh! Tack så mycket! Jag som aldrig vinner något! :) vad glad jag blir!

2014-02-09 @ 13:37:49


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...