Even the most boring words sound exciting when spoken by the right person

 
Jag var iväg på jobb igårkväll. Önskar man kunde få knäppa av en bild.
Det var som om vi var inne i en stor sal plockad ur Harry Potter, men extreeemt många stearinljus. Fint fint!
 
Idag är det Mamma-Olivia dag. Olivia sover förtillfället så jag trycker i mig lakritstea och smörgås. Jag har hittat bröd här i vanliga affärer som smakar svenskt bröd!! Glutenfritt dessutom. Ah nä, det låter inte jättefestligt men jag lovar, lyckan är total.
Vi har iallafall lekt & donat idag. Ikväll ska vi göra pannkakor. Mest bara för att vi kan.

Kommentarer
Postat av: Svensk i London

Får man fråga vad det är för bröd? :)

Svar: Jaaa det får man ;) Har testat två stycken och dom var lika goda. Det står "free from wheat, gluten and dairy - sliced brown/white bread" på dem. Dem ligger bland alla glutenfria saker (kakor, chokladbarer etc) i Stora Tesco & Asda.
Trees

2014-02-28 @ 19:43:25


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...