Before you know who you are, you have to figure out who you are not, you know

Mmmmm jättefina bilder Trees....
Haha neee men jag hade dom på datorn här ready to go, ok? 
Har inget att skriva om själva bilderna.. så vi sätter punkt här innan jag skriver för mycket om något jag inte har något att skriva om (....)

Jag fick en diskret present av A i alla hjärtans dag. Ett presentkort som jag nu handlat upp för!
Jag är en jobbig människa som måste tvätta nya käder innan jag använder dom, så det blir att vänta sisådär 3 veckor innan invigning! FAN va mycket tvätt vi har!! lol.

Kommentarer
Postat av: Josephine- Minjas mamma med lillasyster i magen

Vilken jättesöt flicka du har och så kul att du med gillar naturliga produkter, ska testa ditt tips med bikarbonat :)
Kram Jossan

Svar: Tack snälla!! Jaaa, gör det och berätta sen ifall du tyckte det funkade :)Det är mycket lättare på de små! ;)
Trees

2014-02-19 @ 19:42:46
URL: http://www.flickornaochjag.webblogg.se
Postat av: Åttio ska bli sextio

Vatten blir iaf lite roligare att dricka om man har fräsch citron i kannan...:-D

2014-02-20 @ 17:26:43
URL: http://attioskablisextio.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...