Be the person you want to meet

Veckan har helt klart varit fullspäckad!!
Vi har köpt presenter till Olivia. (har jag gjort sedan November) men ni vet, det allra sista!! Har köpt alla bakingredienserna till hennes kalas. Som vi bestämde att inte ha!?! 

Vi har även träffat Mimi & co. Jag har nog träffat henne mer än vad "vi" har gjort. Men där har vi
gymmet att skylla på ;) Och tacka för!! Utan henne hade jag suttit hemma på röven och kanske, möjligen bara joinat en yogagrupp eller så.

*
Imorgon är det jobb igen! Men det är ju bara en kväll så jag kan inte klaga.
Klagar inte ens?


Ute på promenard med svenskarna!
- Måste bara nämna att detta är väldigt nära Brad & Angelinas hus i Richmond/Ham!!
Är man tönt så vet man ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja däruppe är ju Richmond hill :D vart exakt ligger deras hus? vet bara att de ligger I richmond

Svar: Ja :D Jag vet inte heller exakt, men det är nere i Ham :) Såg det på en karta en gång, men har glömt av!! Man måste ju kunna hitta det på internet ;)
Trees

2014-02-28 @ 20:58:25
URL: http://www.nattstad.se/misslvlondon


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...