Varför vi föredrar veckodagar!

Det är boken som ersatt min bloggtid. Divergent finner sig i mina händer så fort tiden finns över! 
Nåväääl, den är nästan slut nu och jag kan inget annat än att rekommendera den :)

Idag spenderade vi 6 timmar ute på vift i regnet. Älskar sånna där dagar, ute med lilla familjen. 
Vi hämtade upp mitt nya pass som kommit. Det tog 4 working days från det att jag ansökte.
Is that a joke? Var ungefär det enda Alok sa innan vi hoppade in i bilen. ^^

Vi hann även med fika, playgroup och en sväng på stan. ♥


Kommentarer
Postat av: Liborius

sv. det är inte ofta Gekås levererar, men ibland så!

2014-08-27 @ 09:03:05
URL: http://liborius.se
Postat av: Viktoria

Höhö, efter dina inlägg om din tur till ambassaden så drar jag en slutsats att det inte går lika fort på den indiska ambassaden ;)

Svar: hheheh, alltså nää! man får offra en hel dag för att åka dit ;)
Trees

2014-08-27 @ 09:04:21


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...