Flying kiss

Sabina har åkt hem och idag har vi målat lite på väggarna i vardagsrummet.
Det kommer värme från elementet (jo, sant) som dekorerar väggen lite halvt svart. Så nu är det (vitt hade jag helst velat säga) men gult igen. Dem som äger huset vill ju ha det gult här. Tur man inte bryr sig (jag gör det egentligen) men känns otroligt mycket bättre att säga att jag inte gör det. Living in denial for sure, haha!

Det har vart roligt med besök här hemma. ♥ Det känns sjukt tomt i huset nu!! Vet inte hur jag ska återhämta mig i denna tystnad. Imorgon ska vi till ambassaden och fixa mig ett nytt pass. Lite fart och rörelse will nog do it! :)
 
Här är ett (få) gäng ifrån veckan. Utgången i stan blev aldrig ens dokumenterad! Bäst så kanske, hah!
 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...