En känsla som inte försvinner, en känsla som tar över hela mig.

Det bästa med solen (till en som inte alltid sminkar sig → hudmässigt) är att brännan från vårsolen täcker över mörka 'skuggor' under ögonen ;) Applicerar jag concealer nu, så ser den nästintill vit ut. Det gick snabbt där!
Imagine (om ni pallar) nyfödda fräknar på det också. 

Och idag är det 21 grader!! AAHHHHHH (med mörk röst, helst)
(Jag vet att det är för mycket parentes i detta inlägg).

Ikväll ska vi på pub och äta med kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Här händer det grejer! :) ny design på bloggen :) iaf när man kollar via mobilen :p har inte kollat hur det ser ut via datorn ännu :)

2014-04-18 @ 11:17:13
Postat av: Anna

Åh va härligt det låter med solbränna och fräknar! :) Du är så duktig på att skriva, jag skrattar högt nästan varje gång! :) Kram

Svar: Jaa, hoppas värmen kommer till er också snart! Åhh tack :D vad glad jag blir!!! ;) Kramis!
Trees

2014-04-19 @ 11:08:07
URL: http://annala.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ser så gott ut när hon går :D

2014-04-22 @ 13:22:20


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...