A room without a roof

Vi har precis (1,5 timme sen nu) ätit middag och Olivia sitter och kikar Peppa Pig. 
Det har vart svårt att hinna med bloggen i allt ståhej med jobb och ..barn. Det är ju bilder och annat som man fixar med också innan man sätter sig för att faktiskt skriva. Och så FORT jag bara sätter mig här, så kommer lilla damen och rycker i mig. Happ, nu hör jag hennes små fotsteg... och där kom hon. Haha. 

(35 minuter senare)
Jag har ledigt ifrån allt som heter jobb nu i 2 veckor eftersom Alok åker till Indien. Det blir två proper tjejveckor. 
Vi ska få ett dygn besök från Sverige också, så jag ser fraaaam emot det :D

(43 minuter senare)
Sådär, ett inlägg klart på ungefär 1 timme och 20 minuter! Så ni förstår, ibland ger jag bara upp och går ifrån ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömde att du var gravid och skulle få bebis. Hohoooo :)

2014-04-13 @ 08:49:13
Postat av: fotografvesna.se

hahaha:) förstår dig... helt underbara bilder btw

2014-04-14 @ 18:44:47
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...