Winter wardrobe!

Älskar att kolla på barnkläder inne på H&M's hemsida. Igår hittade jag en rabattkod värde £7,
så jag kunde verkligen inte låta bli!
För ynka £19 (inkl frakt) klickade jag hem detta från H&M. En liten höst/vinterupdate till Olivia ♥




Idag på morgonen börjar vi en grupp som pågår i 6 veckor - där barn upp till 4år får lära sig teckenspråk. 
Ett enklare sätt att kommunisera på, när barnen ännu inte kan prata. 
Olivia pratar mycket på både engelska och svenska redan, men för skojskull signade vi upp ändå :)
Tillsammans med två kompisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka söta kläder!! Smäller av så söta skor! Och priset... wow, förstår att du inte kunde låta bli!

Min 4-åring lär sig teckenspråk i förskolan! Jättehäftigt är det när han kommer hem och säger något och visar det med händerna!

Svar: Jaa, tyckte också skorna va sjukt söta! Men gud vad roligt, ja det förstår jag! Är det någon speciell förskola, eller gör dem det bara för skojskull? =) Alltid kul att kunna lite!
Det var jättekul att lära sig lite idag. Jag kan redan lite ifrån höstadiet, men det var inte alls samma på engelska. :)
Kram
Trees

2013-09-09 @ 10:34:43
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: frida

har skorna till min vindent så lättsamma att ta på och av=)

2013-09-11 @ 20:31:14
URL: http://www.mystyle.blo.gg


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...