Gymnastic playgym

Igår åkte vi iväg till Heathrow Gymnastic Club. Dem har playgym där varje dag. SKITstort, och riktigt fräckt. Man ser det inte med en gång, men efter en stund ser man ingångar i väggen lite här och där. Med musik, ljus och speglar. Skitfräckt.

För £4:50 får man vistas där inne i 1,5 timma. Och jag kan säga att man vill UT efter den tiden. Vi alla var skittrötta. Olivia somnade ätandes på bussen! (Videon finns på min Instagram)

Vi avslutade vår lilla date med lunch på Starbucks! Olivia sov gott i vagnen, så jag kunde avnjuta en hel måltid utan avbrott OCH luta mig tillbaka i fåtöljen efteråt. Det lilla blir det stora, med barn ^^

Kunde inte ta kort på allt, eftersom det var en del folk. Aboslut inte FÖR mycket dock! Perfekt.

Måste ju nämna att mamma min var elitgymnast som ung(re) ;) - så jag kände mig lite hemma på något sätt. Jag har ju vart iväg i olika gymnastikhallar och hoppat jag med ♥

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...