Cupcaked my day.

Åh!! Jag har träffat en svensk (lika ung) tjej som bor här med barn i samma ålder som Olivia. Hur roligt som helst. Klick sa det bara.

Jag tror det var min önskan som just gick i uppfyllelse.

Hon hade till och med bott några hus ifrån mig, på min gata här i SW. Hur stora är oddsen? ^^
Neeee. Det blir nog bra detta hörrni.


Jag har kikat runt lite och hittade en Farm där dom kör Pumpkin patch i år. Alltid velat gå med Olivia på en sån, så det måste jag dra med lilla familjen på.   Alltid = från och med mars? 2012 ;)

Bästa cupcake-cafét i Twickenham! Dyrt, men well worth it. :))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är en Pumpkin patch???

Svar: Googla! Du förstår så fort du ser bilderna! Det e där man "plockar" sina egna pumpor. ..och massa annat kul ;)
Trees

2013-10-02 @ 20:09:15


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...