An event for the event staff.

Igårkväll var jag iväg på ett event för oss som jobbar med event. Det var ganska kort, men kul. Och såklart blir allt roligare när det är gratis alkohol inblandat. Am I right!? I know I'm right ;)
Jag satt med ett par störtsköna människor, som vanligt. Träffar alltid härliga människor när jag är iväg på jobb med denna agencyn. 
 
Efteråt gick jag iväg med 3 tjejer till en pub. Det visade sig att en av dem var danska, så helt plötsligt hade vi massor att prata om. Därav kom jag hem vid 00:11 istället för mitt planerade 9 o clock :)

Oh well. Ska hälla i mig det sista av mitt te och sedan krypa ner brevid A. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Har du några favorittéer?

Svar: Åh gillar massa.. Lakrits eftersom det är den enda sortesn lakritssmak jag kan få här borta ;) Men oftast dricker jag den egna man gör med citron, honung och ingefära :) Vill hitta fler goda, vet du några?
Trees

2013-10-23 @ 11:29:41
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...