Tillåt mig skratta!

Det började regna igår.
...
Lol, det är relevant. Lovar ;)

 
Vi hade då alltså en playdate på "lekochbuslandet" igår, och som vanligt gjorde jag iordning både oss och vagn.
När vi står med ytterkläderna på, regnkläder och hela köret, så ringer den andra mamman och säger att hennes barn fått feber - precis nu, för 5 minuter sedan! Jag sa att det var ok, dont worry osv osv. Såklart!
Till det ironiska: När vi la på, såg jag missade sms av henne för 6 minuter sedan. "Får du skjuts av Alok med tanke på regnet? Om inte, så är det ingen fara. Vi kan gå".

ALLTSÅ! Såklart är det inget man kan hjälpa att någon får feber. (ängelface) Men allt var solklart knappa timmen innan. (Det regnade INTE då) Och solklart vart det tydligen för 6 minuter sedan också.
__
 
Tillåt mig skratta ^^. Jag är verkligen ingen dramaqueen, men jag vill bara visa er hur  mycket vädret här påverkar en britts vardag och beslut. Väldigt vanligt. Väldigt tråkigt. Tillägger också att det inte var något ösregn, utan ett simpelt duggregn.
 
Jag och Olivia gick dit ändå! Sångstund och lek i bollhavet gör susen en regnig dag :)

Kommentarer
Postat av: Dixie

Hon är så vansinnigt söt er dotter!
Och det där med sena avbokningar är väl charmigt... . ;)

2013-11-08 @ 05:20:13
URL: http://www.enlitenutflykt.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...