That LITTLE moment when you exchange eye contact.

Har skrivit om detta en gång för några år sedan....
Minns det bara för att jag har stalkat mig själv lite det senaste. Det var en kväll med massa "tid över" - (oj nu blev klockan 02.10 -type a thing).

Iallafall. Jag ÄLSKAR ögonkontakt. Med både främlingar och nära friends. När man går på stan och möter förbigående blickar, eller när man berättar något för en kompis och båda stirrar varandra i ögonen. Hehe Weirdo kanske, men jag gillar det. Det är ibland mer intimt än en kram ju!? 

Mer komiskt är det på tuben underground. Ni vet under rusningstrafiken där man står tätt tätt tätt. Så tätt att man inte KAN kolla varandra i ögonen utan att skela. ^^ Står hellre med ansiktet in mot väggen i dessa fall. Aja, ge det några fler cm apart och jag är up for it again. :D

Nä men det är något speciellt med det där.
Så om du ser mig på stan i jul och är av samma typ, så: titta titta titta, haha. I will probably look right back at ya! ;)

Bilder ifrån idag, innan event! Ekorre-village.

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

haha, du är bara för härligt skum :D jag känner mig obekväm när någon kollar på mig, så ja kollar på dom för att dom ska sluta kolla :P hahaha..

Svar: haha tack? vesna! Jooo men dom stunderna finns också faktiskt ;)
Trees

2013-11-28 @ 10:25:47
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: fotografvesna.se

hahaha :D men du är härlig du.. kul att vi är så olika :)

2013-11-28 @ 12:39:27
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...