Fredagstankar

 ...Undra om man någonsin får tillbaka denna KROPP!
Jag vet väl innerst inne att det kommer gå! Men det känns så långt borta. Tanken är ju att man ska klämma ut en till knodd liksom. Inte än, men kanske om ett tag.

Så det är ingen större ide att köpa gymkort och börja gå varannan dag. - När jag köper gymkort vill jag gärna gå ALL IN, och inte känna "nä men jag ska ju bli tjock snart igen" ;) Gick ju upp 20 kilo med lilla O.

Aa, eller så är det bara en väldigt lam ursäkt!!
 
Hade valt en annan bild men detta är den enda jag har månaderrna innan jag blev gravid! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

bebisverkstad på gång?? spännande :D

2013-11-29 @ 14:05:02
Postat av: Mona

Hej, jag har nu följt din blogg sen jag planerade på att flytta till london. Måste bara fråga en sak vad motsvarar creme fraiche här? Haha omöjligt för mig att hitta, har frågat på tesco, iceland, lidl och sainsbury.Du har ju bott här ganska länge du kanske vet bättre än jag.

Svar: Heej :) Det var gräddfil jag hade svårt att hitta ibörjan, men crème fraiche finns ju? :D Jag har sett det både på Tesco och Asda :) Ska du ha gräddfil så heter det Sour Cream men det kanske du visste! KRAM
Trees

2013-11-29 @ 14:07:24
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Du är så himla fin som du är! Stressa inte över storlek darling! <3

Svar: Tack fina Jenny <3 Nä, det kommer när det kommer =)
Trees

2013-11-30 @ 19:06:22
URL: http://jennybenny.se
Postat av: fotografvesna.se

Du är superfin nu me men jag förstår dig. Min kropp känns som från en helt annan planet efter graviditeten även ifall jag är på samma vikt som innan. Man får satsa på sig själv när man är färdig med alla barn, vid 40 års åldern hahah :)

Svar: Tack vesna <3 JA precis haha.. kan ju hoppas det blir något år tidigare än så dock ;) haha!
Trees

2013-12-01 @ 17:02:31
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...