Dagen efter

Dagen efter jobbet. Det känns som att jag är bakis alltså.
Det var jobb ifrån 7am - 8pm på kvällen. Både jag och Alok var smått irriterade på folket som SEGADE inne i boxarna! Vi hade ju en "deadline"tid för Olivia hos dagmamman.
Men det gick bra ändå. Fick betala en timma extra bara... Eller ja, "bara".

Jag visste hur seg jag skulle vara idag, men ändå bestämde jag en liten date med grannen. Vi gick till skogen och parken brevid. Jag tror det uppskattades massor, så trots allt jäspande & värk, var det värt det ändå. :)
 
Olivias dagmamma skickade massa bilder under de två dagar hon var där. Hon hade begärt Mango inne i affären och somnat i hennes famn osv. Hon hade haft det jättebra, och jag märkte jag direkt. Där lämnar jag henne utan problem igen om vi skulle behöva!
 

Och just det. 'Lurade' ett par killar på jobbet tillsammans med Alok. Dem visste inte att vi var ett par, så jag frågade frågor till Alok, helt öppet om hans liv och sedan sa jag:
"So, what are you doing after work?"
;) 

Ja, dem hade tydligen hejjat på honom när jag lämnat rummet. Lol. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Hur är det med relationer på Jobb i england? :) kom att tänka på massa filmer där sånt är förbjuder, fast de kanske är från usa när jag tänker efter...

Svar: Jag har inte så mycket erfarenhet av det.. Men där jag jobbat så har det vart helt ok :) .. kanske vissa ställen det är så? Man har ju hört det någonstans iallafall..
Trees

2013-11-04 @ 00:50:24
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...