Måste ju bara visa er....

Jag provade en sari! :)
Det var nog en av deras önskningar, att se mig i en sån. Ja, i Indien alltså. 


Jag tog på mig den.. och grät innombords haha (Alok såg min skräckslagna blick).. Han knäppte några bilder och sen åkte den av snabbt som satan. Det var nämligen en ceremoni i huset, så släkt och vänner var där, och ville jag skulle ha på mig en sari, eftersom resten av tjejerna hade det. Passande då liksom ^^

Det kom inte på frågan.. för att vara någorlunda bekväm med massa nya människor + kultur, så måset jag befinna mig i mina kläder, som jag trivs i. Då trivs jag med mig själv :) Och då blir jag också mindre blyg! 
Det förstod dom,. tror jag lol. Åtmindstånde gjorde Aloks mamma det ♥ 
Jaja, nu har ni också sett det. Och tycker ni att jag ser stel ut så vet ni precis varför ;)

Kommentarer
Postat av: Ems

Fint Trees! Jätte fin färg också :) så kul att få åka till Indien o uppleva allt <3

Svar: Tack Ems ;) <3 Jaa, det var en rolig upplevelse! Det var inte sista gången :)
Trees

2013-05-05 @ 19:09:45
Postat av: Katri

Kan bara tänka mig in i situationen, men med det sagt så klär den dig! Du bär upp den bra måste jag säga, jättevacker! :)

Svar: haha tack katri ;)
Trees

2013-05-05 @ 23:20:19
URL: http://katrimelander.se/blogg
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hur känner du annars inför deras kultur? ^^

Svar: Det är en väldigt fin livsstil de har. Dem uppskattar varandra, på en annan nivå. Kärleken strömmar typ. Det jag inte gillar är knvinnosynen i landet och skillnaden som är mellan kille & tjej.. Kan inte riktigt förklara, så med där sätter jag punkt. :)
Trees

2013-05-05 @ 23:55:28
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var precis det jag också skulle säga...jättefin färg på sarin.

Svar: <3
Trees

2013-05-06 @ 08:56:57
Postat av: Annica

Du är jättefin! Men jag hade känt samma sak! Man vill känna sig bekväm!
kram

2013-05-06 @ 14:43:28
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Ditte

Du var så vacker i sarin, men jag kan förstå din känsla. Du är ju svensk.....
Verkligen jätteroligt att få följa med på din resa i Indien. Tusen tack!

2013-05-06 @ 20:48:52
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: vesna

fin du e dock i den ..

Svar: Tack vesna :)
Trees

2013-05-08 @ 05:20:20
Postat av: Karolina, mamma till My

du är så vacker kvinna!!

Svar: Ahh tack fna Karro <3
Trees

2013-05-08 @ 15:03:38


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...