Ett snabbt Hej från hemma

Flygresan gick jättebra. Olivia sov ungefär halva tiden.. så vi kunde sova vi också :)
Jag packade upp alla väskor igårkväll när vi kom hem, FEM stycken. Dog i sängen så fort jag la mig. 
 

Känns lite konstigt att vara hemma igen. Olivia har precis ätit och leker med alla köksredskap vi fick med oss hem från Indien. Har aldrig fattat varför asiater kommer tillbaka med massa sånt, tallrikar, kastruller osv. Sååå ironiskt nog är jag en av dom nu. Det är billigare och delvis bättre. Asiater älskar ju att laga mat LÄNGE. ^^ Alok har vart iväg och jobbat hela dagen.. saknar honom redan!! Det sista han sa innan han åkte imorse var "Städa inte, när jag kommer hem ikväll så gör vi det tillsammans" Asså, hur söt får man vara!! ♥ 

Det stod (endast) en saltgurkaburk i kylen imorse så klockan 9 stack jag och Olivia till Tesco.. Och det var EFTER att hon badat. Jag ligger jävligt i just nu ;)
 

Hejdååååå India.
Bai bai sa Ollie, tillslut. När alla vart bortom synhåll, såklart.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Känns sköönt att ni är hemma igen!! Hoppas ni har haft det riktigt bra. Vi hörs snart. Puss

2013-05-01 @ 20:54:54
Postat av: Linda A

Vad fin du är Therese!
Hoppas att ni mår bra.

Rejäla kramar från Göttlaborg

Svar: Aah tack Linda!! jag tankte pa dig haromdagen!! "Linda Asplund" som pappa alltid sa <3
Trees

2013-05-02 @ 07:36:53
Postat av: Jenny Cikorians

Åh, låter som ni hade en riktigt mysig resa. Måste kännas lite tomt att vara tillbaka. Ta hand om er

2013-05-02 @ 11:00:53
Postat av: Roxanne mcgowan

Vilken underbar resa ni verkar haft!
Jag ska snart åka och hälsa på släkt och vänner i London och eftersom att jag är gravid tänkte jag shoppa på mig lite (massa) saker när jag är där, har du några tips på affärer/ställen som är grymma för en blivande mamma?

Svar: Ja det var harligt :D Ahh vad roligt!!! Primark maste jag saga ar skitbra for bebisar. Det ar bra kvalite pa det ocksa!! Strumpor, klader, pajamas, filtar, sma olika set. Ja allt :)
Sen om du vill kopa lite dyrare grejer sa finns GAP, jattefina klader dar ocksa! H&M ar billigare i London ocksa, om du gillar H&Ms bebisklader :)
Dom vaxer ju ur sina klader sa himla fort, sa billigt ar bra tycker iallafall jag!
Tesco (de stora) har ocksa sota barnklader!!!
Kram <3
Trees

2013-05-02 @ 13:44:03


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...