The worlds greatest

HEJ! Ska uppdatera lite om helgen vi hade i London men först;
 
Alok kom hem med två underbara tröjor till mig ikväll. Han skulle iväg och köpa välling till Ollie, och kom hem med en jättego bomullsstickad tröja, perfekt eftersom min eksem inte klarar av stickat i ull! Eller det är nog snarare jag som inte klarar av det. Kastar av mig kläder i ull, och skiter fullständigt i om vi har besök eller inte ;)

Finaste finaste man. Tack! Imorgon ska vi till Indiska ambassaden. Nu är det nära hörrni!! ♥


En inspirationsbild till en mommy som jag. Hilary's son är lika gammal som Olivia, nästan på pricken!

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Bilden är så fab. Trodde det var du med nån annans unge först. Du är också fab!

Svar: Jaa, alskar den!! aw tack <3 ;)
Trees

2013-03-28 @ 00:04:10
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Ellen

Älskar bilderna ;)
Vet du om lillamys.blogg.se har stängt ner sin blogg? Det går helt plötsligt inte att komma in på den..
Jaja, vill också säga att din dotter är söt som socker!!

2013-03-28 @ 15:47:49


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...