Sova till 12 som småbarnsförälder?

Sova till 12 som småbarnsförälder? Nej det går inte.
JO idag gick det. Jag och Alok jobbade 14 timmar igår och kom hem h e l t slut. Alok somnade sittandes någonstans och jag .. bloggade ^^ Hade lite överskottsenergi. Det måste vart pepsin.

Vaknade iallafall helt okej utvilad vid 12 snåret! Mycket mycket välbehövt. Nu kan veckan komma och ta mig.
Jag är dessutom LEDIG, så ni lär se mer av mig snart igen. ;)
 

Min lilla svenska! :) med prinsesspaket från helgen. Tack mormor!

Kommentarer
Postat av: Filippa Wallin

Underbara bilder! Kram på dig fina du!

Svar: Åh tack <3 Kramar!
Trees

2013-03-11 @ 22:23:11
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Pratar ni svenska och engelska med henne eller vad pratar din grabb för språk? :3

Svar: Ja vi pratar svenska och engelska :) Han pratar "indiska" också, men det blir inte så ofta!
Trees

2013-03-12 @ 00:20:05
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Mamma

Princesspaketer ska en princessa ha =)

2013-03-12 @ 14:54:12
Postat av: jenny

åh, liknar sin mamma mer och mer för var dag ser jag

2013-03-12 @ 21:45:29


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...