God doesn't exist in Sweden.

Hittade en liten lista om Svenskar!
Känner ni igen er? (Speciellt för de som bor utomlands och känner alla dessa foreign people)!

Det bodde en kille i huset här en gång. Vi började prata om religion och jag blev frågad om vilken gud jag tror på, eller vart jag går när jag ber osv. Jag sa att jag inte ber.  
- Aldrig?? 
- Nej. 
..................................

Hela köket tystnade och killen gav mig helt seriöst en blick som sa ungefär; är du dum i huvudet? Ni vet en sån blick man hade gett någon som säger att Spanien ligger i Norge!

En av punkterna på listan jag länkade:
"Dont talk about God with a swede. He doesnt exist in Sweden. You’re better off praying to Zlatan"
Haha! Kanske jag skulle svarat så istället.

Hade fått en käftsmäll. :P 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla på Malta

hahaha exakt så är det här på Malta!! Jag sa till min hårfrisör en gång att jag inte trodde på Gud (vi kom in på ämnet på något sätt) och hon gav mig också den där blicken och bara "sååå du tror alltså på vad?" haha ;) ZLATAN! (skulle man ha svarat)

2013-04-02 @ 08:16:49
URL: http://maltablogg.spotlife.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...