En dag, en såndääär dag!

 

Vaknade upp tidigt och åt frukost med min lilla familj i uterummet. Frallor med pålägg och frukt i mängder, så som det ska vara. Efter massor av onödigt men komiskt babbel plockade vi undan och packade bilen. Med vad behöver jag inte nämna då det blir en jäkla massa när man har småbarn :)
Vi tog en tur till strand,promenaden för att svalka fötterna. Olivia sprang (jo men hon kan nästan nu!) i sina nya
lila sandaler. Efter 1 timma i bilen behöver man springa av sig lite! Vi åt lunch på ett café i närheten, (det blir en jäkla massa äta om jag får bestämma) ^^ 

Eftermiddagen spenderade vi på adventure land. Olivia låg mestadels och slumrade i vagnen medan jag och alok strosade runt i gassan. Ice cream? Ja tack. Det är väl ungefär nu man blir sådär seg-deg av värmen och bestämmer sig för att bege sig hemmåt.
 
Vi avslutade dagen i trädgården med bbq och ett gäng kompisar.
The end.

Yes, så ser en familje-dröm-dag ut för mig :)
Give me some summer now please.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

herregud vad fina ni är ❤

2013-03-03 @ 17:11:18
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej vore jätte tacksam om du kunde gå in på min blogg och tipsa om bra hotell i London. :) Tack på förhand. :)

2013-03-03 @ 17:35:04
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: ordtrassel.blogg.se

åh gud så söt, smälter :) hehe

sv: jaa, jag ska njuta än massa :D och läsa hinner jag bara när jag är utomlands så det ska jag också passa på att göra!! kram

2013-03-03 @ 20:56:20
URL: http://ordtrassel.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...