Light me a candle

När Alok åker iväg på jobb brukar jag och Olivia vara ute väldigt mycket. Jag bokar liksom in mig på mest möjliga för att slippa vara hemma själv. Kan dock med handen på både hjärta och röv, säga att Olivia inte har något emot det alls ;)  Idag ska vi till stan och byta ett par tröjor och in på BodyShop en sväng.


Finns det några sötare ljus att ha ute på bordet i trädgården!?!?

Nu får sommaren gärna komma till UK.. Längtar tills man kan sitte ute på kvällen med kompisar,
öl och massa onödigt ongoing babbel :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Känner igen mig där, att boka in sig på massa saker! Tiden går sjukt mykt fortare. Dessutom roligare. Dock kan jag nog känna en viss avundsjuka, känns som london haf liite mer att erbjuda än sketna skövde....;)

2013-06-13 @ 11:23:16
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Ditte

Visst är det roligt att göra saker tillsammans. När jag har Max, barnbarnet på 3 år här, så gör vi också en massa saker. Och han gillar det verkligen.
Jättefina lyktor och visst är det härligt att sitta ute och mysa i lyktors sken. Nåja, inte i regn då...

2013-06-13 @ 21:55:21
URL: http://akker.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...