Egenstund; den som man INTE sover på!

Morning! 
Ska most probably iväg till parken och mata fiskarna. Ja, med Olivia alltså, haha! Kan möljligen missuppfattas annars av rubriken "Egenstund". Jaha, då går Trees till parken och matar fiskarna! LOL.

Jag tänkte passa på att gå in på The Garden Center därborta. Nä, jag ska inte köpa blommor, träd eller frön, ska bara in och kika i deras butik. Jag går helt lös där inne, dom har ju precis ALLT till huset!?! Tänk er precis alla sorters Yankee candles ni kan tänka er. Well, blandannat ;)


Oså till den Riktiga egenstunden:
Vann den första boken Vecka 36 när jag var gravid, av författaren själv :) Den första kriminalare jag faktiskt fastnade för. Är annars inte kriminalare-typen. I julas fick jag andra boken av familjen i Sverige, och började läsa den igår när Olivia sov -och jag INTE gjorde det ;)

Får se om den är lika bra! Det är en fristående fortsättning på första. Avnjöt den med en kopp kaffe ala marshmallows.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Åh jag måste också komma igång och läsa lite igen. Gillar ju det!

Svar: Eller hur :) Man glömmer av det, då man inte hinner med allt man Gillar nu för tiden ;)
Trees

2013-06-02 @ 11:39:55
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Mizca

Sorry, skickade till fel person ;)
Skulle ju svara på detta XD

Ja, en del människor är grymma, men nu var det tydligen en olycka. Att hon födde barnet o ungen råkade ramla ner i toaletten (som endast är ett hål i marken) men jag tycker ändå det är sjukt.
Det var nån som sa till mig att vad som helst kan ligga bakom, förlossningspsykos möjligtvis men om så var fallet tycker jag ändå inte man har rätt att göra så - om man skall prata om rätt eller fel.

2013-06-02 @ 15:00:55
URL: http://www.mizca.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...