Loving these playgroups

Igår åkte Alok iväg på en veckas jobb, och kommer inte hem förrens på LÖRDAG! Usch.
Jag och Olivia har såklart bokat in oss på lite mer än vanligt! Menar dock inte att vi sitter inne på varsin stol när Alok ÄR hemma ;) Men tiden går lättar och snabbare när han är det!

Under morgonen var vi iväg med några kompisar och visade dem en ny vattenplaygroup. Olivia ÄLSKAR sina playgroups. Och kompisarna avgudar hon sort of. Så fort jag säger namnen på dem vi ska träffa, så skiner hon upp, skrattar högt och springer till vagnen.

Sötnos!
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens sötaste flicka :) med en jättesöt t-shirt :)

2013-08-01 @ 01:39:15
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Jag älskar också playgroups! SÅ kul! babblababblababbla & glada ungar, hehe ;)

Hoppas veckan gått bra! snaaart är Alok hemma igen! <3

Svar: Haha eller huur :D Efter dom dar grupperna sa har man pratat for hela dagen haha! Onskar det fanns en pa morgon och en pa eftermiddag... for det ar liksom oftast antingen eller!
Tack <3 Det gar bra, svettigt men bra ;)
Trees

2013-08-01 @ 01:45:57
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Cissi

Hej!
På två dagar har jag kollat igenom alla dina år här på bloggen ( nej vadå stalker? ^^ ) Och allt jag kan säga är: wow!!!
Blir helt sjukt taggad på att efter gymnasiet dra ut i världen och se nya ställen. Jag har varit fast här i svea land i mina 18 år nu & det räcker!!

Ville bara lämna en komentar och berätta om hur du har inspirerat mig till att utforska världen.

/ Cissi.
Mail: [email protected]


Svar: Men ååh, tack! Blir skitglad när jag inspirerar till att våga dra ut i världen :) Det är fan det BÄSTA man kan göra. Ha det skitkul!! Lycka till, puss!
Trees

2013-08-02 @ 01:16:40
Postat av: Hanna

Vad söt hon är!

2013-08-02 @ 21:36:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så söt!

2013-08-03 @ 14:21:19
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: aida

Söt som socker!

2013-08-04 @ 19:50:57
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...