SOMETHING SPECIAL



Jag älskar böcker (inte ofta jag läser ut en bok dock). Men då såklart gillar jag också barnböcker. Längtar tills Olivia förstår när man läser rakt av. Nu pekar man ju bara tillsammans med lite småord och ljud likt en ko.


Här är några ur Olivias min samling ;) Till Ollie alltså hehehe.

Böcker med tillbehör av en karta, där man kan flytta runt klistermärken ifrån sagan.

En jul.saga om en pojke som skickar brev till Tomten. Två brev+kuvert kommer med, som man litterally lägger på posten!


Princess Poppy böcker där det i början av varje bok medföljer ett litet brev till läsaren :)

Så söta!!

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack :)
Halv svensk/ halv egyptier faktiskt, men född och uppväxt i Sverige :)

Nej här äter barnen godis hela tiden, det är jag som försöker hålla kvar vid det, tycker inte det är bra med förmycket sånt.. Dock blir dom ju bjudna på godis av grannarna gå och då mitt i veckorna ändå och då kan man inte riktigt säga nej haha..

2013-01-27 @ 11:11:05
URL: http://carrosungar.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...