Photosession #2

HEY!

Vi åkte till west London för en photosession för Olivia. Ah, det gick ju jättebra. 
Hon började gråta så fort vi ställde upp oss. Försökte dansa, hoppa och sprina runt för att få henne glad igen... Hon drog till med ett par leennden som dem tillslut lyckades fånga. 
Men ärligt, det var inget att ha alls. Vi fick med oss en bild hem (2a bilden).

Med rätt bakgrund skulle jag kunna ta minst lika bra bilder. Men det är ju roligare att åka till en professionell fotograf. Aja, 2a försöket på en studio. Kanske man kan få till det på ett 3e ställe någonstans? :)




Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Haha så väl jag känner igen det där. Jag gav upp rätt fort och insåg att sonen kan bara vara med på bild när han inte vet att nån tar kort.

2013-08-08 @ 17:00:55
URL: http://www.lilith.se
Postat av: vesna

ja tycker att naturliga bilder ute på gator/naturen är mkt finare än tillgjorda studiofoton. Bilden ovan ser ut att va tagen på en restraurng bara sådär och inte en studio (de måste vara amatörer)... hör av dig när du har vägarna förbi jkpg :)

Svar: Ja, haller med dig :) Osa gor dom huden "finare" pa bilderna. Pa bebisarna. Tycker det ar lojligt! Det ar darfor sista bilden ser sa oskarp ut! Haha ja! Jag tankte gora sa, fraga nagon lokal tjej med kameralins, nar jag kommer hem till swe med Olivia ;) KRAM
Trees

2013-08-11 @ 19:19:34
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så gulliga bilder!

2013-08-14 @ 15:56:08
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Ditte

Jag tycker bilderna blev fina! Men ofta kan de bilder man själv tar i ett speciellt ögonblick bli mer "talande" och uttrycksfulla.
Olivia är så fin och hon ser riktigt glad ut.
Ha det bra!
Stockholmskramar!

2013-08-15 @ 17:00:18
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Marie

Är fotograf och börjar etablera mig med att fota barn.. så är ni i stockholm någon gång så hojta till! ;) Haha nä men skämt o sido, det är ju ruskigt svårt att fota barn, speciellt om dom blir blyga framför kameran.. men man slutar ju inte förrän man har bilder att leverera till kunden! Och det där med att retuschera huden på barn förstår jag inte alls, dom har väl så fräsch hud som en människa någonsin har under sin livstid? :P

Svar: Haha ja, kommer säkert till sthlm-området med hela familjen nångång :) Då ropar jag!! Såg dina bilder, jättefina :)Amen precis, deras hud som är såå fin redan :) Konstigt!
Trees

2013-09-02 @ 11:53:15
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...