Hemmaupdate från igår!

Efter nästan 5 timmar på resande fot, klev jag in i bilen till mina hjärtan ♥ Detta efter 5 nätter ifrån dem!
Olivia sken upp som en sol och ropade mamma, mamma, mamma! Smälter man lite? Nej, mycket.



Som så många? frågat. Det har vart bra! :) Jag njöt verkligen av att bara vara Trees för några dagar. Det var preciiis vad jag behövde :) Jar har vart med vänner nästan varje vaken stund, så det gick ingen tid i spillo ;) 

Jag skypade med Alok och Olivia lite varje dag, så jag hade lite "mamma koll" på dem ;) Olivia blev alltid jätteglad av att se mig i rutan, men verkade glömma av mig igen efter 3 minuter. Men det måste väl vara ett gott tecken!? ^^ Jag saknade garanterat henne mer än hon saknade mig!

Innan vi la oss här hemma visade Alok vad han köpt till mig och Olivia inför helgen. MASSA mat. Hur söt!? Och blommor. Well, yes, skitkul - Han åkte iväg på jobb igår och kommer hem igen på söndag. Nu längtar vi till familjetid igen!! Ja det, och ett eget hem.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Förstår att du haft det bra på alla sätt, men det är klart att du ändå saknar "de dina".
Jag minns, även om det var länge sedan, att just disponera sin egen tid några dagar var värt mycket.
Ha det gott!

2013-08-26 @ 12:39:45
URL: http://akker.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...