Svenskt bröd är funnet "runt hörnet"

Imorse vaknade dottern min tidigare än okej!

Som tur är har jag en enorm kärlek för frukost så efter lite pepptalk i mitt huvud så GÅR det att ta sig upp ^^ 
Har hittat ett ställe som säljer Svenskt BRÖD OCH liknande pålägg. Ni anar inte vilken sten som lättnar över bröstet. Inte för att jag tänkt äta bröd dagarna i ända, men till frukost. Har sagt det förut men här har dom nästan bara toast. Och ett annat toast med små frön i..... som dom kallar grovt. Hjälp!

Anyway, solen är här och
vi spenderade HELA eftermiddagen i parken med Steph och hennes son. Bästa sällskapet, utan tvekan ♥
Snart kommer Alok.. så man kanske ska laga mat typ.. nu. GUD vad kul.

Min lilla bubbles ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nu när du har den här underbara dottern som får alla oss läsare att smälta (!!), hur tänker du då kring att ni tänkte göra abort? Är du nöjd med att ni inte gjorde det?
Undrar också om du kan börja skriva lite oftare om Olivias utveckling, te.x. hur mycket går hon, vilka ord kan hon osv., det skulle vara jätteroligt!
Ha det bra, kram

Svar: Tack vad söt du är! :') Jag kan göra ett inlägg om detta! Kram
Trees

2013-04-06 @ 19:33:37
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hur tänker du kring att pierca små barn som inte vet vad det är eller om dom ens vill det? Ser ju att du har gjort det på Olivia, men hur är dina tankar kring det? :3 finns ju många som är för och emot

Svar: Som svensk är jag faktiskt emot det. Jag tycker egentligen att man tar det när hon själv frågar om det, och sen typ ge det i födelsedagspresent :) Men nu är Olivias pappa Indisk, och jag vill inte ta ifrån honom ALLT som har med den indiska kulturen att göra. (har sagt nej till en hel del) Och sa även nej under det första året ang. öronen. Men nu ska vi till Indien om ett par veckor och jag vet att hans familj/släkt kommer att insistera på att ta hål, grupptryck kommer att ske från hans sida. Och då vill jag inte att vi tar hål i öronen på olivia med nål och is. Nu har vi ju tagit på salong, med pistol, båda öronen åt gången. Så jag är allt nöjd nu i slutändan ändå :)
Trees

2013-04-07 @ 02:52:33
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Liuza

vilken pluttis, så söt!

sv: tack, tycker jag med :D

2013-04-08 @ 13:02:15
URL: http://liuzaa.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...