Sitt inte där och dröm ;)

Satt och skrollade igenom bloggen.

I 5 år har jag bloggat nu. Aldrig har jag någonsin kännt att jag vill sluta blogga. 
Nej, inte nu heller :) Bäst att klargöra det fort som fan!

Hur kul som helst att kolla tillbaka, le, till och med skratta högt.. och MINNAS.
Minns varenda liten känsla. Och inte minst kommer man ihåg saker man nog annars aldrig skulle 
ha kommit ihåg. Detaljer.

Tänkte nog bara säga till er att. 
Seriöst, GE ALDRIG UPP ER DRÖM. Det går verkligen att nå dit man vill. Vart det än är!
Hur omöjligt det än ser ut; vill du tillräckligt mycket så går det. 
V i l l så mycket att du älskar det. Och sen en dag, med lite mod i nacken så står du där!

Och ja LOVAR DIG, du kommer inte ångra en sekund. ♥

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Så himla pepp!!! ❤ Fast om en dröm typ är destruktiv i längden då?

2013-04-03 @ 01:19:46
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad fint sagt! Och så är det ju! Jag har verkligen kämpat i mitt liv för att nå dit jag är idag och ja, jag ångrar inte mig en sekund. Om jag en gång i tiden valt att inte följa mitt hjärta, så hade jag inte haft mina två underbara barn idag!
Åh, det får nog bli ett inlägg på min blogg om detta, haha! Kram

2013-04-03 @ 07:56:57
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: Miison- Student i London

Vad roligt att ha 5år med blogginlägg att kunna titta tillbaka på! Det är mycket därför för att jag har börjar bloggat, så att alla de där detaljerna, känslorna osv finns nerskrivna. En liten bild eller detalj kan ju lätt trigga igång en massa andra minnen som man annars inte skulle ha kommit ihåg.

2013-04-03 @ 14:27:24
URL: http://miison.se
Postat av: En flicka som är stark

Så himla bra och kloka ord! Det är alltid värt att kämpa :)

2013-04-03 @ 21:58:32
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: vesna

håller med :) förövrigt så la jag ner min blogg officiellt för 2-3 år sen, men fortsatte blogga med låst blogg haha bara för att det är kul :)

Svar: Åhhh varför då, vad skrev du för anledning :D Jag har svårt att tro att jag skulle fortsätta med låst om jag en gång slutar.. men förstår dig, det är ju askul ;)
Trees

2013-04-03 @ 22:30:03
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Har också bloggat länge, sen 2007! Rikitgt skoj att kunna kika tillbaka och få svart på vitt hur jag tänkte då och innan jag fick barn.

2013-04-04 @ 11:57:15
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: veeesnaa

min blogg var ganska "känd" då, jag bloggade om mode outfits och sånt skit, fick alltid massa negativa kommentarer som inte störde mig så mycket, utan personliga anhopp etc fick mig att sluta, att min man skulle va otrogen mot mig i sthlm fastän han hade bott i sverige i ett halvår och aldrig lämnat vår stad.. sånt :) men ja fortsatte, privat, för några vänner och familj

Svar: Så jäkla tråkigt när folk som inte har något liv.. eller världens sämsta självfötroende?? att dom måste trycka ner andra. Förstår dig.. när det kommer till personliga påhopp känner man nog inte riktigt för att "vika ut" sig mer. Kram
Trees

2013-04-04 @ 16:35:50


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...