Weekend i GOA

Heeeey.
Idag ska jag vara med Olivia hela dagen. Leka, gosa och bada i den uppblasbara bassangen.


Imorgon innan soluppgang borjar vi bilresan med Aloks kompisar plus tjejer, till GOA :D
Vi har bokat 2 natter pa 5 stjarnigt hotell!! Ska bli helt underbart med tid for mig och Alok att bara vara OSS. Trees och Alok. ...Och jag kan fa ga i SHORTS utan att kanna mig som en alien ^^ (iaktagen med stort I)

Kommer dock sakna och vara lite orolig for hur det gar med Olivia... men jag far val ringa lite oftare istallet.
Nattetid oroar jag mig faktsikt inte for, utan dagtid. Det ar sa manga saker jag garna gor pa mitt satt. Jag vill ha konstant koll pa Ollie. Mycket nar det kommer till hygien. En egenskap som troligen ar mest jobbig for mig sjalv!!!? Maste nog slappa taget lite HEHHH :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Din blogg är den bästa som finns... Skojar inte! ÄLSKARDEN. Har följt dig i flera år!

Svar: Men guud vad sot du ar och vad glad du gor mig :D <3
Trees

2013-04-25 @ 11:46:32
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hur funkar det med kläder där, måste du klä dig skyddande eller får du ha shorts även om det inte uppskattas? :3

2013-04-25 @ 12:57:20
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad härligt det låter :D

2013-04-25 @ 13:27:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Carina

tack för att jag fick ta del av din blogg. Ska resa för andr ggr till London med min nu 12 årig son. Gogglade London och hittade dig, så rolig och jättefina bilder du har på dig och din familj.
Undrar om det är ok och fråga dig om ett och annat råd inför vår resa i slutet på Maj?
Vänligen Carina (Skurup)

Svar: Hej tack for alla fina ord <3 sjalvklart kan du fraga mig vad som helst. antingen har i kommentarsfaltet, eller pa min mail [email protected]:) Kram
Trees

2013-04-25 @ 19:15:57
Postat av: elin teborn

åh, ni verkar ha det underbart på resan !

2013-04-26 @ 09:44:50
URL: http://elinslondon.blogg.se
Postat av: Stina

Åh vad underbart med Goa! Dit skulle jag gärna vilja resa:)

2013-04-26 @ 12:57:27
URL: http://haglundstina.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...