HELLO INDIA

Efter 9 timmar i luften kom var London-kompis och hamtade upp oss i Mumbai. Utanfor flygplatsen borjade den 4 timmar langa bilresa mitt inatten. Jag holl om mitt lilla hjarta hart och tight. For inte har dom barnstolar har inte.

Folk verkar inte forsta att det ar natt haha. Trafiken ar fortfarande massive.. och da har jag nog inte sett det varsta. Det ar mopeder overallt.. vi akte forbi en moppe med 2 man + en fontan i mitten, haha! Efter nagon halvimma akte vi forbi en parad! (fortfarande mitt i natten lol) Akte aven forbi en man som sov pa sin lastbilsmotorhuv. Mitt i vagen ja!

Nar vi kom fram mottes vi av HELA slakten som jag misstankte skulle handa. Jag tuppade inte av som jag ocksa misstankte haha. Vi blev bemotta med MASSA stearin ljus over hela uppfarten, malade hjartan i marken och valkomst skyltar. Dem hade kopt hem tarta och choklad i massor. Olivia blev helt overvaldigad. Grat och klamde sig fast i mig och Alok. Nu har hon lugnat ner sig och vi ar bara nagra stycken i huset at gangen. Vi har ett eget rum med en FET cooler, sa att vi (Olivia) kan sova :) 


Den sista bilden pa Olivia och hennes farbror. 
Ah jag ska visa er en bild fran nar jag var liten. Min morbror och jag badade, precis sahar. I Sverige nar vi var sma. Saaa fint tycker jag ♥ Fick mig en flashback. 

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad spännande med allt som är annorlunda, MEN att åka utan bilbarnstol hade också gjort mig SKITNERVÖS!!! Som svensk där det är lag, kan man liksom inte föreställa sig annat!
Ser fram emot att läsa mer om er resa:) Ha det UNDERBART!
KRAM!

Svar: Ja, man chockas varje dag av nagot :) kul upplevelse!! Ja haha, skitnervos.. tur att det var mitt i natten sa trafiken var ratt gles :)Tack sa jattemycket <3 KRAM
Trees

2013-04-12 @ 13:59:39
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Ebbot

Full rulle dygnet runt, precis som i metropolen Stenungsund, ha de gött nu!!!!!!!!

2013-04-12 @ 18:29:38
Postat av: angelina

Åh så fint och mysigt och spännande!! Indien verkar så häftigt. Ta maaaassor av bilder :D STOR KRAM

2013-04-12 @ 19:29:43
URL: http://angelinamalmros.com
Postat av: cikorians

åh så härligt, blev lite tårögd faktiskt. Så söt lilla Olivia är..Ser fram emot alla fina bilder .Ha det bra, ta hand om er.

2013-04-12 @ 19:46:11
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Åh så fint! Hur många människor består aloks släkt av?

2013-04-14 @ 00:11:40
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Puh vad rädd jag skulle vara utan bilstol! :I men man tar ju seden dit man kommer ;)
Hoppas ni har det underbart bra! ❤

2013-04-14 @ 19:44:39
URL: http://Jennybenny.se
Postat av: Anonym

De ser underbart ut!:)
Så varmt och skönt, bara blöja på Ollie! Åh längtar till i sommar då My kan springa omkring likadant :) hoppas ni har det super :-)

2013-04-15 @ 11:06:49
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: hannah

Hej! Har du slakt i Indein? Var? Jag bor i Indien med min man som ar darifran, har ocksa en dotter fodd 12.

2013-10-25 @ 13:35:52
URL: http://hannahslife.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...