Allt jag kan, for dig mitt <3

Olivia har tagit alla forandringar och nya manniskor ganska bra! Visst ar hon blyg ibland, men det slapper efter nagon kvart. Nar vi kom hit och blev bemotta av hela slakten klamde hon sig fast vid mig och Alok..  och gor det fortfarande nar det kommer nya ansikten.

Finns dock vissa knep. Om nagon ny person VERKLIGEN vill halla henne med en gang, sa kan dom ta med henne utanfor huset, eller ga och titta pa katten.. Dom har en liten 3 veckors INNE-kattunge som funkar valdigt bra for Ollie :)


Jag och Alok har vart ifran huset nagra ganger utan Olivia och det funkar ocksa bra. Men sa fort jag kommer hem, sa borjar hon grata. Det skar lite i mig, for jag vill inte att hon ska kanna sig osaker eller confused..

Det ar ingen en dans pa rosor for MIG att lamna henne sjalv.. men jag tror det ar nyttigt for mig ocksa. Hela resan faktiskt. Eller, jag vet. Har namligen som ung alltid sagt till mig sjalv att jag aldrig vill aka till asien. lol. Anledning haller jag for mig sjalv. Men jag tackade till och med NEJ till en resa till Malaysia med familjen for angra ar sedan. Sa det ar en riktig utmaning. Det funkar bra dock! :))

Forovrigt gillar hon det. Klagar inte alls. Hon sover gott om natterna brevid mig, och tar 2 naps om dagen. Man blir nog ratt trott i varmen, i en san liten kropp ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bebisen!!!!

Söööt klänning!

2013-04-17 @ 12:45:11
Postat av: Karolina, mamma till My 💜

Vad stort att fu åkte, trots att du inte velat till Asien innan. En utmaning. Grym du är! Hoppas du/ni har det kalasbra och va skönt att ni får vara bara du och Alok inland, även om det är jobbigt att va ifrån Ollie. Tror det är nyttigt för alla :-) puss kram

2013-04-19 @ 09:19:11
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Millan - två små och mamma mu

Vilken resa ni gör alltså, kommer nog vara ett minne för livet för er, och något att berätta för henne (för det är nog svårt att minnas när man är så liten).

2013-04-19 @ 19:16:33
URL: http://mammami.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...