Alok kommer till Sverige imorgon

Ikväll har jag ställt mig för att borsta tänderna 2 gånger. Eller det kanske är normalt för vissa? Det är iallafall inte normalt för mig, jag borstar 3 gånger??? HEH Ne, men jag är faktiskt excited nu. Alok landar i (ja det är även en ort) Landvetter imorgon bitti :D

Jag och Ollie kommer att stå precis utanför gaten, eller vad det kallas. Där kommer det troligen laglig finnas tid att dregla lite över (i) honom, utan att någon skäms. JA, asså det finns då liksom en anledning att pussas. Sen blir det inget på hela helgen. Inte inför folk iallafall?? Ehm jo.

Fast frågar man en som är ifrån Indien så säger dom nej ^^  Det går nog att vänja av........ . :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt söt flicka !! Är pappan från Indien? En skönhet! Fin blogg, min kille tipsade mig.

Svar: Tack Sa mycket vad sot du ar!! :D oh vilken snall kille ;p jaa, han e ifran Indien, Pune :)
Trees

2012-09-21 @ 12:10:48
Postat av: jenny

så söt hon är :)

2012-09-21 @ 13:55:46
URL: http://cikorians.tumblr.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...