7 månaders Olivia

Olivia blev 7 månader i tisdags!
Du är så himla älskad min finaste dotter! Jag kan inte sluta pussa på dina små, mjuka kinder!! De bästa 7 månaderna i mitt liv, UTAN tvekan. Kärlek till livet. Kärlek till dig. ♥ 

Efter en dag hemma med pappa. Medan mamma var på utbildning.
- Jag älskar min snutte. Utan den gör jag det inte lätt för mamma och pappa.

- I bilen. Där önskar jag att mina förladrar kunde fatta att jag alltid vill somna för kvällen.

- Jag kan krypa och ställa mig upp utan hjälp. Jag tror att mamma blir imponerad varenda gång!

- Jag älskar att bada, och börjar gallskrika när jag har badat färdigt.

- Papper är nog det jag allra helst äter till lunch. Blir förbannad och helt röd i ansiktet när mamma tar det ifån mig.

- Jag säger "mamma" men förstår inte riktigt ännu, att mamma är den där blonda tjejen som LER mot mig jämt.

- Jag blir så himla glad när jag får komma ut i vagnen. Då sitter jag helt tyst och iaktar allt som finns!

- Jag tycker inte andra barn är så roliga ännu. Dom tar mest mina leksaker ifrån mig. Tur att jag inte är den som blir arg! Well. Än ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My

Men vilken otroligt fin och duktig tjej ni har!
My ler massa nu när hon ser bilderna på Olivia <3<3<3

2012-10-17 @ 08:36:38
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Spanienfrugan

Supersötisen!
Då är hon ungefär en månad äldre än Lia. Undra om vår tjej kommer att stå så där om en dryg månad...

2012-10-17 @ 09:27:54
URL: http://spanienfrugan.blogg.se
Postat av: Tillisen

Vad snabbt hon lär sig! Jag längtar till jul!!!!<3

2012-10-18 @ 21:34:15
Postat av: Camilla

Oj så stor hon har blivit! :) Det var ett tag sedan jag kikade in här. Hon verkar vara en glad och härlig liten tjej!

2012-10-21 @ 08:13:53
URL: http://maltablogg.spotlife.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...