Indisk Mango

Underbara ni! Blev jätteglad av er som hörde av er. Självklart vill jag träffas!!

Jag, Alok och Olivia åkte till Indiska affären idag, där dem hade importerat Indiska Mango's.
Inte dem där grön-röda? som finns i affärerna överallt, utan knallgula.
Vi köpte dom små och ÅH vad goda dom var. Skulle kunna käka upp alla 12.

Nu förstår jag hysteriet dom alltid babblar om här i huset.
Dom brukar liksom stå och dyrka mangona som "dom har i Indien" och jag har bara
fint stått och nickat (fantiserat) om hur jävla gott det kan vara?
Man öppnar toppen och suger ut all juice. Sedan skalar man den och äter upp "frukten" och sen biter man av allt på hela kärknan. Inte en droppe kvar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh... Jag plockade mangos direkt solmogna från träden i australien o de va oxå såndär sinnessjuk smakupplevelse!! Mangosen här i sverige är ju totalt värdelösa o går knappt att äta! Går alltid på jakt efter den perfekta mangon när ja e utomlands;)

2012-06-06 @ 11:44:35
URL: http://eniloracs.devote.se
Postat av: Michelle

Åh mango är så jäkla gott!!

2012-06-08 @ 17:46:36
URL: http://fromshanghaiwithlove.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...