WHATEVER YOU GIVE OUT,

Vi passar på som galningar att göra saker nu när vi har tid! Bio, resturang, biljard etc. För sen blir jag nog en väldigt upptagen tjej utan möjlighet, iallafall lika ofta!

Kommer dock aldrig sluta blogga(!) det vet jag. Just nu bloggar jag inte lika ofta bara för att jag blir trött av ingenting & lever lite för mycket i framtiden. Svårt att njuta av dagen eftersom jag bara vill att den ska ta slut haha. Andaaaas. Denna längtan är ju helt enorm!!? Den värsta men bästa. Längtar ihjäl mig efter vår pärla. :)


Oooch appropå inget, hemma hos malin och katri brukar det se ut såhär! Även om jag inte är en kattperson som skriker stön när jag ser en, så tyckte jag detta var ganska sött. :P


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh jag förstår precis vad du menar! du slipper i alla fall rusa genom sommaren som jag gjorde :p ville bara ha höst, höst, höst. så här i efterhand känns det som att jag inte fick någon sommar alls.

2012-01-04 @ 12:20:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Caisa

HAhah! Vilken söt bild på katten! Jag har en katt här hemma som också älskar att krypa in i alla påsar som hamnar på golvet! Så kul att se :P

2012-01-12 @ 11:44:30
URL: http://caisaj.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...