Nyår och annat KUL.

Okej, jag sprang inte direkt till min svenska dator haha. Men här är jag iallafall, 24 timmar senare...

Elementen brinner. Man skulle kunna stava det lite som, "svetten rinner" också!
Hade ni det kul på nyår? Jag åkte hem till Malin och Katri för lite beanässås-lunch. Och pepparkaksdeg/lussebulle ät. 2 år sedan jag tryckte i mig det så det var heaven för mig!! :D
Sen spenderade jag & Alok 12slaget hemma med skratt, prat och pussar!




Och just det, tänk att det finns 2 själar i mig just nu?? Ne okej ni behöver inte tänka på det, men jag gör det ibland. ;) Jättekul ja.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Gott nytt år lite i efterskott:)



Hoppas din jul och nyår varit underbar:)

2012-01-02 @ 14:39:20
URL: http://patriciac.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...