JULGRANEN

 Satte Olivia ute i vagnen medan jag röjde i garaget idag. Okej. Jag röjde alltså inte av välgörenhet, utan letade efter förra årets julpynt! Och när jag ända var igång så tog jag fram OCH klädde julgranen också..... Lite tidigt kanske men ärligt, jag ska ju inte till Sverige i år (HELLER) så jag får ju göra annat istället liksom..
Klä granen e ett exempel ^^
Gud vilken bra kvalité. Och min systemkamera vill inte fungera :/

Olivia satt fastklistrad i min famn medan vi klädde granen tillsammans! :)
Så fascinerad, så fascinerad.♥
Var tvungen att googla det ordet... Jag uttalar ju "fascinerad" så som.. well, normala människor- uttalar skinka ;)
Pyss

Kommentarer
Postat av: ida

Visst jobbar du inom event? Vad har du för utbildning, gymnasie osv? Ska snart välja till gymnasiet och jag skulle gärna vilja jobba med event sen, men samtidigt ha en bred utbildning om jag inte vill det senare. Hoppas du kan svara, kram! :)

Svar: Javisst :) Jag gick meida.. jag tror nog inte att det har så jättestor betydelse vad för linje du går om du vill jobba inom event. Mer betydelse är vad du gör på "fritiden" :)Jag jobbade som volontär på några event under sommaren. (i gbg). Det kan ju vara något att börja med iallafall. Det är mest "vilka du känner" när det kommer till den branschen, så ut och build some bridges. ;) Kram
Trees

2012-12-02 @ 02:15:34
Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Vad mysigt att du pyntat! och granen ed, helt rätt:D
trist att ni inte ska till Sverige. Hade vart så kul att på träffet er (ni hade säkert ändå inte haft tid, hihi ) men ändå! stor kram

Svar: Jaa, det är jättetråkigt :( Men du nää, nästa gång vi kommer.. när det än blir så kommer jag & Olivia TA oss tid att träffa er :D KRAM
Trees

2012-12-02 @ 08:28:28
URL: http://lillamys.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...