En liten spar-uggla. Sparbössa borde vara ett uråldrat namn.

Gomorron!
Jag vaknade nog inte förrän jag fick i mig kaffe imorse. Vid köksbordet då vill säga. Fråga mig inte hur jag kom dit. Var det inte Jesus som bar mig så var det säkert mamma som gav en hjälpande hand. 
Det var en sån där nöd-kaffe-kopp.

Idag ska vi iväg på Kalas. Kusinvitamin fyller år och då måste man ju dit och predika ;) Nejdå. Ska bli jättekul! Det är alltid något speciellt för mig att träffa släkten när man inte bor i Sverige och kan träffa dom när som helst.

Efter det ska vi förbi Allum. Handla julklappar och träffa Sabina :D Jag är ju redan klar.
Puss!

Olivias lilla sparbössa! Dom borde änna uppdatera det ordet tycker jag. ^^

Kommentarer
Postat av: Jeanette-Precis köpt ett radhus <3

Jaså Allum, spännande..:)
Kul och vara hemma i Sverige? Hur länge ska ni vara hemma?
Kramis

2012-12-22 @ 15:16:25
URL: http://thisisjeanette.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...