Nytt boende....

Hej på er!
Jag vet att bloggen inte är lika uppdaterad. Och för de räcker det att jag kollar min statistik, lol.
Men, livet går trots allt före bloggen. Och Instagram går hand i hand, haha.

 

Vi kollar runt på hus. Vi har några få veckor kvar på oss att hitta något.
Ska bli så skönt att kunna känna att man har ett eget hem. En av tjejerna i huset flyttar troligen med, så det blir 2 rum + vardagsrum :) Här heter det 2 bedroom house. Medan det i Sverige skulle ha hetat 3 bedroom.

Svar på fråga jag ofta får.
Självklart pratar jag svenska med Olivia. Hennes namn uttalar jag på engelska däremot. :)

Ps. Har ni också hört att det gick runt ett Lejon i en park utanför London, Essex. haha! 
Hade nog fan skitit ner mig. På riktigt då. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Jag hökar fortfarande här inne & väntar tåligt på uppdateringar :) Det börjar verkligen bli svårare att hitta tid för vettiga inlägg ;)
Det går verkligen bättre för oss nu. Tack&lov!! Vi tar varannan morgon & idag fick jag sovmorgon trots att jag hade det dagen innan också :) August är ju mer "rolig" nu & tycker om att vara med sin pappa utan att bara gråta & gnälla efter mig så dom har himla kul tillsammans. Så SKÖNT! Jag tror det löser sig med tiden & lite tjat ;)
Hoppas ni hittar ett hus snart! Hur är marknaden i London?

Stay away från skogen så Lejonet inte kommer & tar er, hehe. Läskigt!

2012-08-28 @ 02:27:18
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Anonym

åh vad söt :)

2012-08-28 @ 12:17:30
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se
Postat av: erika

gud så mysigt det där såg ut !

2012-08-29 @ 19:57:55
URL: http://www.erikasofies.blogg.se
Postat av: Anonym

trees det är så härligt att gå in här var gång! bästa känslan :)

Emmy

2012-08-29 @ 21:15:03
Postat av: Kattis

Dock hade det väl hetat 3 rum, inte 3 sovrum, i Sverige :P

Svar: du far ursakta, jag blandar svenska och engelska, :)
Trees

2012-08-30 @ 09:58:53


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...