Utmaning :)


Fick utmaning av Stephanie & Hanna så jag mixar ihop deras frågor :)


1. Beskriv outfiten som är ditt säkra kort när du ska någonstans och inte vet vad du ska ha på dig.
- Tights och ett lite längre linne/tunika + cardigan. 

2. Vad gör du om 5 år?
- Vet inte vart vi bor.....men har pluggat klart och hoppas också att vi har tillökning i familjen :)

3. Sämsta presenten du fått?

- Sämsta vet jag inte, men tyckte det var lite komiskt att få ett paraply!

4. Vilket land besökte du senast och vad gjorde du där?
- Förutom Sverige, Monaco.. där jag bodde och jobbade.

5. Hur är du som konsument?

- Jag försöker köpa "bara det jag behöver", men jag impuls shoppar ganska mycket, även om Alok är 100 gånger värre ;) När jag handlar mat så brukar jag två dagar efter storhandlning säga att det inte finns något att äta. Hopplös på maträtter!!! Hjälp?

6. Vem skulle du vilja vara för en dag?

- Har alltid undrat hur det är att vara barn till en kändis. Typ någon i Angelinas liga :P

7. Vad gör du helst i sommar?

- Åker till Spanien. Eller grillar med vänner i Sverige nånstans.

8. Första barndomsminnet?

- Minns ovanligt mycket.. Men kanske när jag låg på min dagmammas axel och lyssnade på saga. Jag gillade hennes andedräckt, eh??

9. Favoritsport att titta på?
- Stittar hellre in i väggen ;)

10. Om du var en idrottsstjärna, vilken sport skulle du helst utöva?

- Häcklöpning. Gick i friidrott ett tag och jag ää-älskade det!

11. Vad är det sista du gör när du går och lägger dig?
- Pillar troligen med Instagram eller gosar med Olivia & Alok ^^

Jag utmanar Anki, Lisa och Camilla!

Kommentarer
Postat av: harpan

Det var den gulligaste bilden någonsin!! :D

2012-04-29 @ 11:28:42
Postat av: Denksam- Rebeccas matblogg ♥

Jag har recept på olika maträtter på min blogg,även massa annat gott, så kika gärna in! ;)

2012-05-06 @ 22:50:04
URL: http://denksam.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltså svaret på fråga nio. Haha, underbart!

2012-05-09 @ 10:19:48
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...