Jag brann!

Aah hej, man kan ju säga att den massagen tog mig till helvetet o tillbaka.. haha. För det är väl där det brinner? Aah, min kropp blev så varm att jag var tvungen att gå upp & duscha kallt mitt inatten. Väntar nog ett år eller fem innan jag ger mig på en sån m a s s a g e igen. Men jäkla skönt var det!


♥ ♥ ♥

Hon ligger just nu och snosar i min famn. Hon verkar gillar den varma mysiga innåtbukten mellan mina boobs.
Vi kom nyss hem från marknaden som vi fick för oss att åka till idag istället,
och det har tagit mig 15 minuter att skriva detta. ^^ Ska inta kudden!

Ps. Hand&fot anvtrycken jag gjorde, kom med "min första bok" som vi fick. Men det finns liknande att klicka hem från ebay. inkless baby handprint. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma och Tilda

Vi saknar och längtar efter er <3

Vad stor hon har blivit :)

2012-04-06 @ 20:28:46
Postat av: Malin

ahhh hon ar ju sa sot! Glad Pask pa er, hela lilla familjen!

2012-04-08 @ 09:40:46
URL: http://piccadillytears.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...