LONDON EYE OSV

Vi åkte ju in till stan igårkväll eftersom Aloks mamma är här från Indien och hälsar på. Vi åkte upp i london eye och tittade ut över ett nattligt london. Fast mörkt blir det aldrig här ändå av alla lampor.

Vi tog MASSA bilder..... men det hjälpte inte, Blev inga bra ändå haha.

Ikväll ska vi iväg & kolla Tintin 3D animerade filmen.. Sen ska vi köra en runda pingis igen :)
Alok säger att han e för tävlingsinriktad för att låta det stå 1-0 till mig (5-0). Men det är jag med, lika bra det står 10-0 liksom. 

Blir alltid så sur på mig själv efter att jag förlorat något.
Jag sprang 60 meter mot en tjej i femman. Vi tävlade om guldmedalj. Det var lika hela vägen fram tills de att hon vann med 1hundradelsjävla sekund. Mitt hjärta pumpar fortfarande snabbt när jag tänker på det..... ;O AAH!

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...