Göteborg på torsdag...!!

Jag körde ett sånt där Pilates pass på gymmet igår :) Så jäkla skönt! Rutin? Aa, en ny sådan.

Hon som höll i passet pendlade fram och tillbaka till mig och frågade diverse olika frågar: boy or girl? any names?
how far are you? Kicking?
 Så gulligt av henne. Jag får inte så många sånna frågor så det är nästan föör kul när jag
väl får dom!

hejkomochhjälpmig, precis. Men spelar ingen roll för jag är glaaaad!
Alok fick tillbaka till VISA idag. Det blev approved.. så om en vecka precis, drar jag & han till kära Göteborg! :D Han sitter just nu inne på toa och skrattar, kan ju fråga honom sen om det var därför, haha.


Kommentarer
Postat av: Ismael.

Hoppas ni hade kul här!

2011-11-28 @ 22:46:25
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...