EVENTJOBB för första gången på 6 månader!! :D

Imorgon är det ett julevent i Westminister som jag ska åka till. Jag ska möta all personal,
hämta upp deras ifyllda och visa dem vägen till eventet. :D

Äntligen gör jag något som har med event att göra. Har inte jobbat med det sedan jag blev gravid eftersom jag 
mådde pisseskit och spydde konstant i 8 veckor(!!). Men nu är jag fit-for-fight igen, although my uniform doesn't
fit me anymore. ^^ Har mest lagt på mig på magen men det är ju änna där alla knappar ska sitta åt!? ;P

IALLAFALL, jobbade på detta eventet förra året och fy-faan vad fint det är.
Kristallkronor i taken & champangeflaskor i långa rader... Hade jag inte vart med bebis så hade
jag nog smygit in som gäst. Bara för det där jäkla champangeglasets skull alltså.

På bröllopsevent 2010 :)

Kommentarer
Postat av: 3lin

Hahah, jaa, jag tänkte faktiskt fråga dig vad ett par såna kostar att köpa och sen skicka till sverige?! För jag blev helt jävla kär i dem där!



Ja, en smileypiercing kallas det, har funderat på det länge! Kanske blir av!

2011-11-17 @ 21:39:45
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: S

'Du har kanske nämnt det innan, men vart hittade/hittar du dina eventjobb (alt. vilket företag jobbar du åt?) :)

2011-11-17 @ 22:40:02


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...