Vinnaren av Primar-tävling!


"Vilken superkraft hade du velat ha & vad skulle du gjort med den?"
-Vinnaren blev:

Jag skulle vilja kunna teleportera mig. fatta vad smidigt när man liksom känner godissug och bara vips så är man i godisbutiken, sen vill man ha lite fin utsikt till godiset och så bara poff så är man helt plötsligt vid Niagara falls. Sen vill man shoppa och då är man i London på ett ögonblick, vill man sola så är man i Thailand sen vill man äta lite indiskt och så bara är man i Indien någonstans och äter asgod mat. Sen börjar man sakna familjen och falukorv så mycket att man åker hem och kramar om alla i en kvart, sen far man vidare :p
det tror jag på! haha.. sjukt smidigt :p och billigt framförallt!

GRATTIS Kayan :D


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha xD wooow. jag blev helt chockad typ när jag såg detta :o



tack :D :D haha, första gången jag vinner något. typ någonsin xD

2011-03-23 @ 23:22:00
URL: http://kaays.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...