mount everest disaster

Cheeeeeesus, min tåå!!! Den är lika stor om mount everest. Tryckte foten in foten i en vass kejda igår och idag kan jag knappt gå. Underbart!!!!

Har sms.at ena nannyfamiljen och sagt att jag kan komma, men att jag kanske borde vara stilla under dagen. Men vem vill ha en stolsittande nanny liksom.. (När man jobbar som nanny så GÅR man hur mycket som helst). Hon har inte svarat på 40 minuter heller. Lite förstårligt, men det är ju bättre att jag vilar idag, än att jag får ännu ondare ikväll och inte kan jobba på 3 dagar till sen istället.

Asså, fyfan va tråkigt jag skriver nu. Var bara tvungen att skriva av mig. Såhär rolig är jag på morgonen ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

?? vaddå, vad har hänt?

2011-06-09 @ 19:25:13
Postat av: Everlasting

Det verkar ju inte smart att trycka in foten i en vass kedja. Vad gjorde du så för?

2011-06-12 @ 16:36:37
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...