SVARAR


. Vad är det för resor du ska göra??
  - Turkiet & Monaco :)

. vad är du dålig på?
  - Förlora! Springer iväg och slår mig själv om syrran tar mig i typ halo haha. Nästan då.

. vad är det för event du jobbar med?:)
  - Middagar, galor, gallerier, matcher; (Chelsea's hemmamatcher och rugby matcher på 
    Twickenham stadium)

. Hur gick det med killen i Monaco btw? 
  - Vi pratar i telefon ibland fortfarande, men nee, jag har satt punkt där.

. Hur långt bort från London är stonehenge ungefär? Har försökt googla men det funkar inte
 så bra.. Kostar det något "att se?"
- Här ligger det. Det tog ungefär 1½ timma att köra dit och det kostade £6.50 styck har jag för
  mig! :)

. Hej , ska till London Twickenham den 26e januari och stannar en vecka . Hör av dig om du 
  vill ses , blir ganska utråkad av att vara med bara familjen en vecka ;D
  - Jaaa =) Men vart ska jag höra av mig!?

Dem flesta frågor som rör flytt till London eller aupair/nannyfrågor besvarar jag i min gästbok.
Okej, slut på det tråkiga. Vi hörs imorgon :D


Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...